Niedawno został przeprowadzony wywiad z Oleksym Vinogradovem, założycielem i dyrektorem generalnym CryptoAds, zdecentralizowanego centrum dystrybucji reklam, napędzanego technologią AI i Blockchain

 

10.07.2018

 

To pomysł tych samych ludzi, którzy stworzyli popularną aplikacją VOIP CallFreeCalls (CFC), która oferuje bezpłatne usługi głosowe i tekstowe dla użytkowników, za które płacą różni sponsorzy reklamowi. CryptoAds jest obecnie w środku swojego ICO, które kończy się 17 lipca. Winogradov odniósł sukces jako przedsiębiorca i inwestor a także jest współzałożycielem CFC i Heartln Inc.

Opowiedz nam trochę o CryptoAds (https://cryptoads.cfc.io)

OV: CryptoAds to zdecentralizowana platforma marketingowo-reklamowa zbudowana na Blockchainie Ethereum. Zapewniamy reklamodawcom możliwość publikowania treści w różnorodnych formatach – od natywnych filmów wideo po reklamy, reklamy wideo 360, filmy w kręgach i filmy wertykalne, aplikacje, ściany ofertowe – w nieograniczonej liczbie źródeł wizyt, w tym witryn i gier.

Jak działa platforma?

OV: Cała nasza platforma jest napędzana naszym tokenem CRAD, który jest już dostępny w naszym ICO. Reklamodawcy uzyskują dostęp do osobistego pulpitu nawigacyjnego, który zawiera spersonalizowany interfejs wyświetlający w czasie rzeczywistym kluczowe wskaźniki monitorowania operacyjnego, zarządzania i analizy. W tym miejscu mogą publikować oferty, które chcą promować dla użytkowników, ustalać ceny, kupować walutę wewnętrzną i uruchamiać kampanie reklamowe. Użytkownicy mogą również zobaczyć oferty umieszczone w systemie przez reklamodawców. Jeśli użytkownik uzna ofertę za interesującą, zaakceptuje ją i wykona. Oznacza to, że użytkownicy mogą uzyskiwać dostęp do innych usług, takich jak treści wideo lub produkty w grze, lub uzyskać możliwość awansowania w swojej ulubionej grze w zamian za oglądanie reklam udostępnianych za pośrednictwem pulpitu CryptoAds. Oferujemy zestaw SDK innej firmy (pakiet do tworzenia oprogramowania), który wydawcy mogą zintegrować z własnymi aplikacjami, aby mogli oferować podobne oferty swoim subskrybentom i otrzymywać wynagrodzenie za hosting reklam. W niedalekiej przyszłości planujemy dodać internetową platformę transakcyjną lub giełdę, która umożliwi użytkownikom kupowanie kolekcji gier, subskrypcji usług, a nawet towarów z rabatem przy użyciu tokena CRAD.

Jak sądzisz, jakie są największe atrybuty CryptoAds?

OV: Oferujemy platformę, która jest całkowicie przejrzysta i zapewnia bezpieczne rozwiązania dla marek, reklamodawców cyfrowych, ekspertów ds. Marketingu, wydawców treści i zwykłych użytkowników online. Umożliwiamy im bezpośredni handel, bez potrzeby scentralizowanej wymiany reklam. Zmniejsza to liczbę pośredników, a tym samym koszty. Obecnie, czasami reklamodawca i użytkownik końcowy tracą do 1000% wartości reklam. Nasz system to eliminuje. Nasza inteligentna zdolność kontraktowa pomaga również zapobiegać oszustwom reklamowym.

W jaki sposób technologia Blockchain pomaga międzynarodowemu ekosystemowi reklamowemu?

OV: Blockchain pozwala nam ustalić historię transakcji (dobrą lub złą) każdego użytkownika lub reklamodawcy na platformie. Umożliwia to tworzenie specjalnych ofert za pośrednictwem inteligentnych umów, które dają wyższą płatność klientom o najlepszych ocenach. Oferują również przejrzyste i prawdziwie symbiotyczne relację między reklamodawcami a użytkownikami. Gdy przeniesiemy wszystkie transakcje reklamowe i umowy na Blockchain, będziemy mogli użyć go do przechowywania całej historii transakcji naszych użytkowników i reklamodawców. W rezultacie otrzymamy całkowicie przejrzysty system oceny klientów, a użytkownicy będą mieli okazję poprawić swoje oceny, aby otrzymywać lepsze oferty reklamowe w przyszłości. Pozwoli to zabezpieczyć się przed nieuczciwymi, oszukańczymi lub innymi niewłaściwymi działaniami i zachowaniami. To samo dotyczy reklamodawców. Jeśli ich historia wygląda podejrzanie, użytkownicy z wysoką oceną będą mogli pozbyć się swoich ofert.

Jako firma, jakie cele zamierzasz osiągnąć?

OV: W tej chwili mamy około 100 umów z reklamodawcami i ponad 7 milionami użytkowników, którzy mogą skorzystać z ich ofert. Chcielibyśmy podwoić tę liczbę w krótkim czasie, jednocześnie uważnie obserwując, czy oferty są dobrej jakości. Chcemy także zwiększyć liczbę studiów, z którymi współpracujemy i osiągnąć porozumienie z jak największą ich liczbą, aby mogli korzystać z naszej platformy we własnych systemach. Naszym celem jest zwiększenie bazy użytkowników do około 40 milionów oraz zachęcić ich do interakcji z systemem, aby mogli czerpać większe nagrody. Aby to osiągnąć, planujemy udostępnić więcej towarów i usług.

Jakie są twoje plany na przyszłość: pierwsze trzy miesiące, pierwszy rok?

OV: Nasz najbliższy plan na pierwsze trzy miesiące, po zakończeniu naszego ICO, jest integracja naszej istniejącej działalności, która wynosi 2000 transakcji dziennie. Za sześć miesięcy zostanie uruchomiona w pełni zintegrowana platforma, a naszym celem jest osiągnięcie miesięcznych przychodów w wysokości od 500 tys., do 1 miliona dolarów miesięcznie. Pod koniec pierwszego roku rozpoczniemy proces przejęcia i liczymy, że uda nam się osiągnąć przychody w wysokości 10 milionów dolarów miesięcznie.

W jaki sposób zamierzasz chronić użytkowników przed atakami hakerów i oszustwami?

OV: Oferujemy naszym użytkownikom, którzy kupią tokeny warte ponad 200 dolarów specjalny portfel sprzętowy, który chroni nie tylko ich tokeny, ale także inne zasoby. Posiadamy również wewnętrzne funkcje bezpieczeństwa opracowane przez specjalistów ds. Zwalczania nadużyć finansowych. System ma na celu zablokowanie każdego, kto próbuje jakichkolwiek nieuczciwych zachowań. The CryptoAds ICO jest teraz w końcowej fazie, kończącej się 17 lipca 2018 roku. Token CRAD jest dostępny w cenie 1 dolara przy zakupie o wartości minimum 100 tokenów.

Dowiedz się więcej o CryptoAds na cryptoads.cfc.io