Według danych cytowanych przez PQ Media Research Company, globalny dochód branży marketingowej i reklamowej ma wzrosnąć o 5,5% w 2018 roku do 1,3 miliarda dolarów. Jest to najwyższy wzrost w ciągu ostatnich 10 lat

 

05.09.2018

 

Biorąc to pod uwagę, za większość tego wzrostu odpowiedzialne będą media cyfrowe i alternatywne (w tym reklama wideo w Internecie za pomocą technologii OTT (over-the-top), marketing za pomocą inteligentnej technologii i marketingu influencer) – do 496 milionów dolarów lub więcej niż 38% całkowitego dochodu.

Oczywiście obecny rynek reklamy cyfrowej, w którym użytkownicy mogą wybrać to, czego potrzebują i czego nie potrzebują, a reklamodawcy uzyskują dostęp do publiczności za pomocą nowych kanałów komunikacji, jest bardzo obiecujący i interesujący dla wszystkich zaangażowanych. Platforma CryptoAds, która niedawno ukończyła ICO, pomoże połączyć pragnienia wszystkich uczestników.

Platforma ta daje specjalistom ds. Marketingu możliwość prowadzenia trafnych i terminowych cyfrowych kampanii reklamowych poprzez przyznanie dostępu do szerokiej gamy formatów multimedialnych na ogromnej liczbie platform, a także możliwość obejścia pozornie nieskończonych pośredników i bezpośredniego opłacania tych platform. Za pomocą CryptoAds reklamodawcy mogą udostępniać natywne filmy, reklamy mobilne, klipy wideo,  filmy i banery lub wykorzystywać inne metody umieszczania reklam cyfrowych bezpośrednio na stronie internetowej lub w aplikacji. Z kolei za pośrednictwem CryptoAds Marketplace użytkownicy mogą niezależnie wybrać docelowe reklamy, które chcieliby zobaczyć.

Platforma nawiązała współpracę z kilkoma innymi obiecującymi projektami podczas swojej ICO. Na przykład niedawno podpisano umowę z NEM. Jest to platforma oparta na Blockchainie, która umożliwia firmom tworzenie niesamowitych różnorodnych aplikacji w świecie rzeczywistym i wsparcie praktycznie każdej transakcji biznesowej na Blockchainie przy minimalnym rozwoju. CryptoAds będzie używać Blockchain NEM równolegle z Ethereum. CryptoAds planuje również integrację z EOS, jako jedną z najbardziej obiecujących alternatyw Ethereum.

Nieco wcześniej, CryptoAds Marketplace ogłosiło zawarcie strategicznego partnerstwa z Ether Zero (ETZ), nowoczesną platformą do tworzenia inteligentnych kontraktów zdolnych do pracy z technologią Blockchain nowej generacji. CryptoAds może wykorzystywać publiczną technologię ETZ do przeprowadzania transakcji i rejestrowania historii transakcji. Umożliwi to platformie osiągnięcie nowego poziomu szybkości i jakości usług dla użytkowników, przy jednoczesnym zapewnieniu stabilności operacyjnej platformy, elastyczności i skalowalności.

Co więcej, na wczesnych etapach publicznej sprzedaży tokenów CryptoAds i Hadeez zaprezentowali klientom kolejny interesujący produkt – nowy portfel sprzętowy, który chroni oszczędności klientów i chroni ich przed phishingiem, oszustwami i kradzieżą. Małe urządzenia opracowane przez platformę można przechowywać w bezpiecznym miejscu lub nosić przy sobie. Portfel sprzętowy będzie chroniony prywatnym kodem z alfanumerycznym hasłem wymyślonym przez użytkownika.

Platforma rozpocznie dystrybucję tokenów dla posiadaczy 15 września. Od 28 sierpnia tokeny CRAD będą dostępne do kupienia w kryptowalutie Coinplace.pro, gdzie wymiana tokenów może odbywać się za pomocą technologii peer-to-peer (P2P).

W ciągu najbliższych dziewięciu miesięcy CryptoAds planuje wprowadzić internetową platformę transakcyjną, która będzie wykorzystywać tokeny CRAD i oferować interesujące i bezpieczne rozwiązania dla marek, reklamodawców cyfrowych, ekspertów marketingowych, wydawców blogów i zwykłych użytkowników online. Korzystając z tej platformy internetowej, wszyscy będą mogli negocjować i handlować bezpośrednio, bez pośredników.

Ponadto, CryptoAds powinien również być w stanie w pełni zintegrować się z oryginalną platformą CallFreeCalls (CFC), która była konsoletą startową dla projektu ICO i która zostanie całkowicie przeniesiona na Blockchaina. CallsFreeCalls to popularna aplikacja VoIP, która umożliwia użytkownikom wykonywanie bezpłatnych połączeń i wysyłanie bezpłatnych wiadomości tekstowych. Po integracji z CryptoAds, użytkownicy aplikacji i gracze będą mogli przyjmować różne oferty od reklamodawców w zamian za pracę z treściami reklamowymi i będą mieli dostęp do różnych usług, treści wideo i opcji.

Więcej informacji na temat projektu CryptoAds można znaleźć na stronie internetowej tokensale.cfc.io