CFC zarejestrowało się na techniczne, prawne i marketingowe usługi ICOBox, głównego dostawcy rozwiązań SaaS do przeprowadzania ICO. Z siedzibą na Ukrainie, CryptoAds Marketplace to potężna zdecentralizowana platforma marketingowo-reklamowa zbudowana na Blockchain Ethereum. CFC ma dobrze rozwinięty system oprogramowania w chmurze do użytku wewnętrznego oraz sektor B2C i zdecydował się rozszerzyć na rozwijający się rynek B2B

 

17.04.2018

 

Platforma CryptoAds Marketplace to przejrzyste i bezpieczne miejsce dla marek, reklamodawców cyfrowych, firm marketingowych, wydawców treści i osób mających wpływ na media, które reklamują się w bardzo potrzebnej zdecentralizowanej giełdzie. Umożliwi to reklamodawcom umieszczanie wszelkiego rodzaju reklam multimedialnych (rodzimych filmów wideo, reklam z automatycznym wyświetlaniem, “w rundzie”, filmów pionowych, w aplikacji i ścian) w punktach ruchu z wykorzystaniem sztucznej inteligencji i technologii Blockchain. Wydawcy będą mogli dzielić się zasięgiem odbiorców, metodami dostarczania i możliwościami hostingu bezpośrednio z potencjalnymi reklamodawcami. Wreszcie, inteligentne kontrakty pozwolą obu stronom zaangażować się w bardziej znaczącą i satysfakcjonującą interakcję za pośrednictwem wymiany analitycznej i informacji zwrotnych, jednocześnie łagodząc obawy o oszustwa reklamowe.

W najnowszym raporcie firmy Ericsson dotyczącym mobilności oszacowano, że 44% (269,85 miliardów USD) wszystkich światowych funduszy reklamowych wydanych w 2018 r. Dotyczy reklam cyfrowych. Ericsson szacuje, że odsetek reklam cyfrowych osiągnie połowę wszystkich reklam globalnych do roku 2020. Wraz ze wzrostem popularności reklamy cyfrowej rośnie liczba pośredników, śledzących i oszukańczych liczb generowanych przez boty. Zwodnicze kliknięcia i oszustwa związane z umieszczaniem reklam budują budżety, a reklamodawcy nie wiedzą nic o klientach reklamowych, nie mówiąc już o tym, że ktoś widział reklamę.

CEO i założyciel CFC Oleksii Vinogradov zauważył, że “widzieliśmy, że rynek reklamy cyfrowej był anachroniczny, coś zbliżonego do systemu handlu przed epoką przemysłową – pełnego pośredników, nieefektywności i oszustw. Ideą CryptoAds jest aktualizacja tego szybko rozwijającego się rynku, aby umożliwić reklamodawcom bezpośrednią interakcję z wydawcami na bezpiecznym zdecentralizowanym rynku”

CryptoAds stanowi rozwiązanie problemu pośredników w świecie reklamy cyfrowej. Technologia Blockchain i inteligentna umowa włączona do platformy umożliwi reklamodawcom przechowywanie historii ich ofert i nagród, uruchamianie pełnych kampanii za pośrednictwem wielu różnych punktów sprzedaży, ustalanie własnych cen i ofert oraz wystawianie opinii w formie oceny profilu . Wydawcy mogą tworzyć historię reklam hostowanych, udostępniać hosting treści dostosowany do głównych kampanii reklamowych, negocjować z reklamodawcami i budować reputację, która oddzieli efektywnych wydawców od oszustów. Wspólnie platforma służy jako neutralny sędzia do wykonywania inteligentnych umów między reklamodawcami a wydawcami. Prototyp CryptoAds został już wdrożony w projekcie CFC.io, z jego ponad 7 milionami zarejestrowanych użytkowników, stanowiącym bazę dla przyszłego projektu.

Token CryptoAds Utility (CRAD) zasila ekosystem platformy. Zostanie utworzona stała liczba tokenów i nie będą generowane żadne przyszłe tokeny. Token będzie używany przez reklamodawców do płacenia wydawcom, aby wydawcy nagradzali użytkowników i akceptowali płatności oraz aby użytkownicy otrzymywali nagrody za korzystanie z treści reklamowych. Token CRAD jest oparty na standardzie Ethereum ERC-20 i będzie swobodnie przekazywany.

Mike Raitsyn, współzałożyciel ICOBox skomentował to, “wiedząc, że CryptoAds jest już aktywny i osiąga pozytywne wyniki, to świetna wiadomość dla nadchodzącego ICO. Wraz z rozwojem rynku reklamy cyfrowej, ICOBox cieszy się, że CryptoAds zracjonalizuje proces wymiany.”

Aby uzyskać więcej informacji na temat CryptoAds przez CFC i nadchodzący ICO, odwiedź ich stronę internetową pod adresem tokensale.cfc.io.