John McAfee, programista, który w ostatnich latach skupił się na cyfrowych waltach, ujawnił, że pobiera 105 tys., dolarów za tweety promujące projekty kryptowalutowe

 

04.04.2018

 

W zeszłym tygodniu McAfee napisał na Twitterze, że zespół McAfee Crypto opracował i opublikował przewodnik o tym, jak tweety promocyjne działają na ich stronie internetowej. Zespół jest agencją marketingową promującą oferty początkowe ICO i inne projekty z branży kryptowalutowej.

Zgodnie z danymi zawartymi w przewodniku, seria ankiet przeprowadzonych przez McAfee ujawnia, że ​​259 tys., jego zwolenników na Twitterze ma ponad 50 procent wszystkich swoich aktywów w kryptowalutach a 224 tys., obserwatorów posiada co najmniej 4,48 miliarda dolarów w kryptowalutach.

Strona internetowa McAfee oferuje prosty sposób obliczenia podziału kosztów za tweet, 105 tys., dolarów, przez 810 tys., obserwatorów na Twitterze, zapewnia potencjalnym klientom przychód w wysokości około 0.13 dolara z jednego obserwatora: McAfee rzekomo promuje tylko te produkty i usługi, w które naprawdę wierzy

 

 

Warto zauważyć, że gdy zapytano go w styczniu 2018 r., czy ktoś próbował zapłacić mu za promowanie swojego projektu, McAfee zareagowała negatywnie:

Powiedziałbym, że zdecydowanie próbowali mi zapłacić. Nie będę mówić o moich osobistych finansach, gdzie zarabiam pieniądze, ani od kogo. Wystartowałem, bo to moja sprawa i nie powinno to być sprawą każdego. I tak naprawdę uważam, że nieuprzejme jest nawet zadawać takie pytania ludziom. Bez urazy