Ostrzeżenie zamieszczone na FMA próbuje chronić inwestorów przed firmami, które zostały zarejestrowane w rejestrze dostawców usług finansowych (FSPR) i są przedmiotem skarg dotyczących niewłaściwego zarządania pieniędzmi.

 

Jeśli FMA otrzymuje skargę o działalności gospodarczej lub osobach zarejestrowanych na FSPR prosi o niezwłoczne wyjaśnienia. FMA posiada listę firm, by po złożeniu skargi przez użytkownika móc zadziałać w jak najszybszym czasie.

 

Cała sieć Bitcoin niedawno doznała podobnego ataku spamu chociaż na większą skalę. Blog Igot wykonał w kwietniu komunikat o ataku DDos gdy firma nie była w stanie wywiązać się z zamówień oraz dostarczyć refundację swoim klientom.

 

Nicholas Giurietto szef australijskiej waluty cyfrowej i Commerce Association (ADCCA) chwali klientów igot. Stowarzyszenie ogłosiło, że opublikuje kodeks postępowania powstrzymującego użytkowników przed utratą pieniędzy od firm.

 

Rick Day właściciel kantoru powiedział w kwietniu, że usiłował zapłacić klientom. Powiedział, że klienci są świadomi swojego nieszczęścia, ale chciał zapewnić ich, że nie stracili swoich pieniędzy przez kantor.

 

Akram Bekzada próbował wycofać bitcoins o wartości 13000 dolarów przez ponad pół roku. Bekzada powiedział, że złożył skargi do australijskiej Securities and Investment oraz Komisji Konkurencji i Konsumentów, z których obydwa nic nie mogły zrobić.

 

Igot rozpoczął swoją pracę w Australii w 2013 roku zgodnie z informacjami ze strony internetowej. Firma obecnie oferuje swoje usługi w Europie, Azji, USA oraz Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Igot służy do wymiany bitcoin, transferu pieniędzy, płatności rachunków oraz akceptacji handlowej.

 

 

27.07.2016