Wokół serwisu Poloniex krążą plotki o jego niewypłacalności, narasta również frustracja i niezadowolenie z obsługi klienta, której tak naprawdę nie ma

 

 

31.07.2017

 

Temat zaczął się od użytkownika, który twierdzi, że Poloniex jest niewypłacalny, wymieniając wiele problemów z którymi się spotkał na tej giełdzie. Choć użytkownik nie poparł żadnymi dowodami te oskarżenia to przyciągnęło to wielu innych użytkowników giełdy, którzy przypominają sobie rozczarowanie tym serwisem.

 

Na serwisie Reddita jeden z użytkowników również zgłosił problem niewypłacalności Poloniexu po tym, jak jego konto osiągnęło wartość 70 tys., dolarów, nagle zostało zhakowane, Alexander Levin jak twierdzi od razu stworzył ticket (temat), do tej pory Poloniex nie odpowiedział na jego temat, co utwierdza go w przekonaniu, że firma może być niewypłacalna.

 

Alexander Levin pisze:

 

“Mam rozpoczęty temat w dziale wsparcia na Poloniex i codziennie go aktualizuję, do tej pory bez skutku. Nigdy nie reagują. Ponieważ jest to dość duża ilość pieniędzy, a brak odpowiedzi z ich strony utwierdza mnie w przekonaniu, że są niewypłacalni.

 

Wycofania i zamrożone konta

 

Kilku innych użytkowników było bardzo niezadowolonych z tego, jak Poloniex zajmuje się ich problemami.

 

Z powodu zablokowania ich kont i wycofywania środków, coraz więcej użytkowników jest przekonana, że plotki mogą być jednak prawdziwe.

 

Inny użytkownik z Reddita podzielił się tym, że jego 15 tys. dolarów zostało zamrożone na trzy tygodnie, nie usłyszawszy żadnego słowa od Poloniexa.

 

“Próbowałem skontaktować się z obsługą serwisu, nigdy nie dostałem odpowiedzi, 15 tys. dolarów może nie być dużą sumą dla niektórych osób, ale dla mnie jest to dość duża suma.

 

Chociaż potknięcia są normalnym zjawiskiem na platformach tego typu z powodu różnych czynników, w tym ataków DDOS i rosnących wymagań, jednak brak odpowiedzi zespołu Poloniexa, powoduje coraz większe rozczarowanie wśród użytkowników.

 

Brak reakcji

 

Po kilku miesiącach z powodu braku kontaktu ze strony serwisu, inni użytkownicy zaczęli pisać na Twitterze, mając nadzieję, że publiczna nagonka pozwoli otrzymać odpowiedź ze strony serwisu.

 

 

Inni nieszczęśliwi handlowcy również tweetowali swoje doświadczenia z Poloniexem @CryptoBully, wskazuje w szczególności brak przejrzystości:

 

 

Portfele Litecoina zostały wyłączone 20 lipca bez ostrzeżeń

 

Nie tylko zwykli handlowcy podzielili swoje rozczarowanie z Poloniexem. Nawet twórca i prezes firmy Litecoin, Charlie Lee, poprosił o rozwiązanie tego problemu.

 

Charlie Lee:

 

Zwiększona liczba oczekujących zapytań/problemów wciąż powiększa się

 

Poza kwestiami odwoławczymi i zamrożonymi kontami, ludzie narzekają także na system kontaktu z Poloniexem. Mechanizm odpowiedzi na skargi nie działa, ponieważ wiele osób podzielało się tym, jak przez wiele dni nie dostaje odpowiedzi.

 

Peter Davis: