Jak wiadomo, wszyscy w świecie kryptowalut wiedzą, że jednym z najbardziej krytycznych i trwałych problemów nękających użytkowników jest bezpieczeństwo portfela

 

29.06.2018

 

Mnóstwo problemów: phishing, oszustwo, kradzież, hakowanie – wszystkie te zagrożenia muszą być brane pod uwagę przez posiadaczy kryptowalut. Eksperci szacują, że ponad miliard dolarów zostało skradzionych z portfeli kryptowalutowych od początku 2018 r. Najlepszym możliwym rozwiązaniem tych zagrożeń jest portfel sprzętowy, z którego użytkownicy mają pełną kontrolę, i to właśnie oferuje pionier Blockchain centrum dystrybucji reklamy cyfrowej CryptoAds Marketplace (tokensale.cfc.io).

Platforma zapewnia spokój klientom, dostarczając im małe urządzenie, które można przechowywać w bezpiecznym miejscu lub nosić ze sobą. Nowy portfel sprzętowy będzie chroniony za pomocą zakodowanego klucza prywatnego zabezpieczonego za pomocą zdefiniowanego przez użytkownika alfanumerycznego hasła i połączy się z komputerem przez Bluetooth. W przyszłości wszyscy użytkownicy posiadający ponad 200 dolarów na swoich kontach będą mogli bezpłatnie otrzymać portfele sprzętowe. Urządzenie zostanie również przekazane w prezencie każdemu posiadaczowi tokena CryproAds, który kupi tokeny CRAD o wartości przekraczającej 200 dolarów podczas trwającej w Spółce Wstępnej Oferty ICO, która weszła już w etap publicznej sprzedaży. CryptoAds Marketplace tworzy świat reklamy cyfrowej w które konsumenci mogą wybierać ukierunkowaną reklamę, a dystrybutorzy są opłacani bezpośrednio przez marki, aby hostować swoje reklamy bez niekończących się opłat brokerskich, które pochłaniają duży budżet. Platforma umożliwia marketerom wdrażanie dynamicznych cyfrowych strategii reklamowych, oferując im różnorodne możliwości brandingu w szerokiej gamie formatów multimedialnych na nieograniczonej liczbie platform.

CryptoAds daje reklamodawcom możliwość dzielenia się natywnymi filmami lub reklamami mobilnymi w aplikacjach, standardowymi klipami wideo, reklamami wideo w pionie i 360, ścianami reklamowymi lub dowolnym innym systemem dostarczania reklam cyfrowych bezpośrednio do witryn i aplikacji. Współzałożyciel Treascovery, Chidopi i TimeBox, Jason Hung, który jest także doradcą CryptoAds, mówi, że widzi duży potencjał w zakresie zdolności projektu do dostarczenia dla każdego interesariusza. “To system, który przynosi korzyści wszystkim graczom” – wyjaśnia.

“Reklamodawcy mogą łatwo znaleźć wysokiej jakości wydawców dla swoich treści, a właściciele witryn i inni dystrybutorzy mogą przekazywać statystyki odbiorców bezpośrednio potencjalnym sprzedawcom. Jednocześnie użytkownicy angażują się tylko w treści, które ich interesują. CryptoAds toruje drogę do przyszłości w zakresie dostarczania reklam cyfrowych i przewiduję, że osiągnie ona rosnącą rentowność dla wszystkich uczestników, którzy będą uczestniczyć w tej platformie. Dzięki najnowocześniejszemu portfelowi sprzętowi zapewniają bezpieczną przestrzeń dla wszystkich uczestników – coś, co gwarantuje zadowolenie użytkowników”

CryptoAds Marketplace jest pomysłem tych samych ludzi, którzy stoją za popularną aplikacją VOIP CallFreeCalls (CFC), która oferuje bezpłatne usługi głosowe i tekstowe dla użytkowników, za które płacą różni sponsorzy. Oryginalna platforma CFC, która ma ponad 7 milionów użytkowników na całym świecie, zostanie przeniesiona do paradygmatu Blockchain, co sprawia, że ​​aspekt B2C projektu jest naprawdę symbiotycznym systemem, który pozwala użytkownikom aplikacji i graczom akceptować różne oferty od reklamodawców w zamian za zaangażowanie w treść reklamowa. Oznacza to, że użytkownicy mogą uzyskiwać dostęp do innych usług, takich jak treści wideo lub produkty w grze lub do poziomu w swojej ulubionej grze w zamian za oglądanie reklam udostępnianych za pośrednictwem pulpitu CryptoAds. Platforma będzie również zawierała pakiet SDK (Software Development Kit), który osoby trzecie mogą pobrać, aby zintegrować CryptoAds z ich własnymi aplikacjami, dzięki czemu mogą zapewnić tę samą usługę dla swoich użytkowników i otrzymywać nagrody w zamian. Technologia Blockchain pozwoliła zespołowi rozwinąć swoją grę na arenie dystrybucji reklam elektronicznych, ponieważ mogą teraz zintegrować przejrzystą technologię inteligentnego kontraktu, która prawie całkowicie eliminuje potrzebę pośredników pośrednictwa, którzy często biorą największy udział w budżecie kampanii zanim dystrybutorzy zostaną opłaceni, a jednocześnie praktycznie wyeliminują możliwość oszustwa. Ich system pozwoli wszystkim graczom oceniać się nawzajem, w oparciu o wydajność i wartość ofert. Reklamodawcy i dystrybutorzy mogą następnie dokonywać świadomych wyborów dotyczących ofert, z którymi chcą współpracować.

Projekt jest realizowany za pomocą tokena narzędziowego CRAD, który jest obecnie dostępny w sprzedaży za pośrednictwem otwartej publicznej sprzedaży, która potrwa do 16 lipca. Założyciel i dyrektor generalny CryptoAds, Oleksii Vinogradov, mówi, że zdecydowali się na ICO w celu rozszerzenia swojej działalności. bazę użytkowników, aby nadal rozwijać i skalować swój produkt oraz by ostatecznie rozwiązać główne zagrożenia dla bezpieczeństwa, przed którymi stoi społeczność. “To ekscytujący proces do podjęcia”, mówi. “Właśnie uruchamiamy nasz publiczny ICO, a już otrzymaliśmy wiele ofert, aby nawiązać strategiczne partnerstwo z różnymi innymi firmami Blockchain, które podzielają naszą wizję i mogłyby pomóc w pozycjonowaniu naszego produktu na rynku. To mówi mi, że to, co oferujemy, wypełni istotną lukę w ekosystemie”

Aby uzyskać więcej informacji o CryptoAds, odwiedź stronę tokensale.cfc.io