Piosenkarz Lionel Richie wziął udział w reklamie Bitcoina

 

06.02.2018

 

Super Bowl – 52 finał amerykanskiej ligi NFL, rozegrany, 4 lutego między Philadelphia Eagles a New England Patriots, zawierał reklamę telewizyjną firmy brokerskiej TD Ameritrade, która reklamowała kontrakty typu Bitcoin (BTC).

Piosenkarz Lionel Richie pojawił się w reklamie amerykańskiej firmy brokerskiej, opisując w niej mozliwości klienta do handlowania 24 godziny na dobę, 5 dni w tygodniu.

Reklama, która została zaprezentowana  zaraz po hymnie państwowym, zakończyła się logo firmy i frazą “Kontrakty terminowe na bitcoin. Wieczna Fiesta !”

Reklamy podczas finałów Super Bowl stały się tradycją odrębną od samego sportu, a widzowie każdego roku oczekują od firm, aby ich reklamy były coraz bardziej rozrywkowe, pełne gwiazd i dodatkowo prowokowały do ​​myślenia. Magazyn Time informuje, że 30-sekundowa reklama podczas  Super Bowl kosztuje obecnie około 5 milionów dolarów.

Handel bitcoinowy jest stosunkowo nowy na rynkach światowych – CBOE uruchamiła pierwszy kontrakt terminowy BTC w grudniu 2017 r. I natychmiast- z powodu dużego ruchu – witryna internetowa padła. CME Group wprowadziła na rynek drugi kontrakt terminowy na BTC krótko po CBOE, także w grudniu 2017 roku.